apa yang saya lihat tak semestinya betul.. apa yang saya dengar tak semestinya tepat.. apa yang saya tulis tak semestinya benar..
habis tu..! kalau tahu saya salah kenapa tak nak tegur?

YouTube : [search] juzailialias

juzailialias@yahoo.com.my


06 Februari 2010

@kuantan with mywife…


mulanya rancangan awal hanyalah untuk men’services’ cicakcar tu ajer.. pastu nak tahu apa terjadi kenalah baca dan lihat foto2 yang telah disediakan..


[terima kasih perodua]


beginilah situasi cicakcar aku yang kena services oleh doctor2 pakar dalam bidang kenderaan.. mahu x pakar dah antor ke hospital pakar perodua, cawangan indra mahkota, kuantan..


tengah dok sibok2 cicakcar aku kena services.. aku dok makan kek pisang dan air Nescafe 3 dlm 1.. free..! cik jah pulak dok sibok membaca majalah2 yang disediakan kat situ..


[membaca amalan mulia]


dah selesai agak2 tengahari.. aku plan lah nak gi east coast mall, sajer nak ronda2.. lagi pun parking murah.. masuk sehingget duk lah lama mana pun.. mak aik.. sebab sehingget parking penuh..!! cam hampeh jer..


kat basement ada carcare (tempat penjagaan kereta) jadi park ajer kat sana kata nak cuci kereta.. kebetulan ada kupon free.. maka cicakcar aku akan dimandikan… tapi tempohnya kena tunggu 3 jam.. lama tu.. sebab kena beratur.. ingat dilarang memotong barisan..


aku kata ok jer lah sebab boleh ronda2 kat mall nie.. lagi pun dah lama x keluar berduet ngan cik jah.. tengok wayang nak.. aku kata kat cik jah… apa lagi sure lah dia jawab nak… aku tanya cerita apa.. nie dia bagitau…


[adnan sempit]



Lepas habis movie, makan2 lah dulu… sure lah fast food nyer.. sekali sekala keluar bandar kan.. kena lah cari makanan yang lain dari yang lain (baca ikut nada dlm cerita a.l.a.m.a.k).. kalau setakat makan nasik kat pekan ada.. jadi menu makan hari ini ialah…




[pizza hut]


sebelum balik tu sempat lagi aku gi beli 2 buah kipas hangin kat carrefour, memandangkan kipas yang ada kat umah tu pun dah uzur..



nota kaki kanan dan kiri :- edisi kali ini guna gambar yang telah di adjust.. apa mcm ok tak..??