apa yang saya lihat tak semestinya betul.. apa yang saya dengar tak semestinya tepat.. apa yang saya tulis tak semestinya benar..
habis tu..! kalau tahu saya salah kenapa tak nak tegur?

YouTube : [search] juzailialias

juzailialias@yahoo.com.my


27 Februari 2009

new magazines

esok adalah hari terakhir pada bulan ini...

erm.. bulan yang istimewa kerana bulan febuari ini bulan yang tak cukup hari.. hanya 28 hari sahaja dalam bulan ini dan sekali sekala yang datang 4 tahun sekali 29 hari... nak cerita lagi mengenai bulan ini, sambung esok ajer lah..
.
biasanya hujung-hujung bulan ni, adalah yang mencari majalah untuk keluaran bulan akan datang.. nie aku nak letak muka depan tiga majalah keluaran syarikat aku sdn. bhd.


.

.

* carilah majalah nie... kalau tak jumpa bermakna dah habis kat pasaran....