apa yang saya lihat tak semestinya betul.. apa yang saya dengar tak semestinya tepat.. apa yang saya tulis tak semestinya benar..
habis tu..! kalau tahu saya salah kenapa tak nak tegur?

YouTube : [search] juzailialias

juzailialias@yahoo.com.my


22 Ogos 2010

Tuanku di Param, Masjid Negeri Kuantan

Tuanku = DYMM Sultan Pahang...
Param = Pasar Ramadhan (ayat glamor masa aku study dulu2)...
Masjid Negeri, Kuantan = Tempat Perkelahan semasa di bulan ramadhan...

kubiarkan foto yang berbicara kejadian semasa aku membeli juadah berbuka puasa di sana... let's go my gear cicakon..!






























namun... kusangkakan panas hingga ke petang rupanya hujan di tengahari.., bukan2 hujan mulai turun setelah keberangkatan pulang Tuanku.. habis bertempeliaran lari rakyat jelata yang sedang bersiap sedia untuk berpicnik di padang MPK nie.. akhirnya kami berbuka di wakaf masjid... versi wakaf kata en fahmi.. last week versi padang... hisssh ada2 ajer lah en fahmi nie yer..