apa yang saya lihat tak semestinya betul.. apa yang saya dengar tak semestinya tepat.. apa yang saya tulis tak semestinya benar..
habis tu..! kalau tahu saya salah kenapa tak nak tegur?

YouTube : [search] juzailialias

juzailialias@yahoo.com.my


22 September 2010

bukan rumah terbuka..... PJE

erm.. rasanya tiada istilah rumah terbuka untuk aku.. sebab rumah aku sentiasa terbuka.. hum.. tapi kalau nak menu agak special tu kena lah bagitau awal2, masa tak raya pun tak apa... kalau tak, makan jer lah apa yang ada... eh.. menu kali nie khas untuk ex-students aku.. mereka nie kursus elektrik kuasa.. eh bila masa pulak aku pandai mengajar budak2 karen nie..? jangan tersalah anggap.. kalaulah aku yang ngajar bab2 karen nie mahu ada yang keras/rentung...

aku mengajar subjek komputer aplikasi untuk mereka2 nie masa diorang semester satu.. sekarang nie, dah semester akhir dah mereka.. 3 tahun yang lalu.. erm.. dah besar panjang dah mereka2 nie yer... dulu masa mula2 masuk malu2 kucing siam tapi sekarang dah mengalahkan beruang kutub..! setelah pujuk rayu oleh mereka, maka dapat datanglah beraya kat kat umah aku nie... okay lah cerita banyak tak guna.. jom layan gambar..!
















































terima kasih semua yer... harap2 lepas dah habis belajar kat sini kita masih lagi boleh berhubung dengan apa cara sekalipun.. dunia tanpa sempadan...

p/s : photo2 lain ada dalam album kat fesbuk yer.. [ click ]