apa yang saya lihat tak semestinya betul.. apa yang saya dengar tak semestinya tepat.. apa yang saya tulis tak semestinya benar..
habis tu..! kalau tahu saya salah kenapa tak nak tegur?

YouTube : [search] juzailialias

juzailialias@yahoo.com.my


17 April 2011

1Hari - 1Utama | Pkn - KL - Pkn

dah lama tak menulis dalam blog nie... asyik2 letak gambar jer.. pah letak gambar.. letak gambar.. letak gambar.. pah ceroh letok gambar.. oklah tapi hari nie nak cerita sikit sebab gi KL.. wah macam tak biasa gi KL.. actually saya nie dibesarkan di KL, skrg nie jer dah kira2 kerja di luar KL.. sekali sekala jer balik KL.. hum.. tengok.. tengok dah melalut.. tu yang saya malas nak menulis nie.. ok lah tengok gambar jer lah dulu..

opss.. PC fair kan.. tapi tu bukan tujuan utama saya gi KL sebaliknya.. saya perlu menemani sahabat saya untuk COD sesuatu barang yang bernilai ribu2 hingget tau.. wah dah macam ada operasi yang besar jer.. eh' COD tu tahu ke apa..? COD tu Cash On Delivery .. tapi untuk sampai masa dan tempat yang dijanjikan kami singgah dulu lah kat KLCC nie.. sebab COD tu jam 5ptg di One Utama.. so, layan dulu lah gambar2 kat KLCC nie yer...

kira2 jam 4ptg dah gerak ke One Utama.. takut2 lambat lak sampai.. yerlah dah janjikan.. nanti terlepas pulak barang ribu2 hingget tu.. kalau terlepas gamaknya saya terpaksalah mengunakan kuasa minda untuk mengawal keadaan sahabat saya tu.. hik..hik..hik... okay lah lepas settel semua urusniaga tu.. kami pun terus balik ke pekan.. sehari perjalanan pekan - kl - pekan.. tapi sebelum sampai umah tu sempat jugak shoots gambar bulan nie..