apa yang saya lihat tak semestinya betul.. apa yang saya dengar tak semestinya tepat.. apa yang saya tulis tak semestinya benar..
habis tu..! kalau tahu saya salah kenapa tak nak tegur?

YouTube : [search] juzailialias

juzailialias@yahoo.com.my


24 April 2011

website IKM TSYA

macam mana nak mula nie haa....

erm.., mcam nie lah. 2 hari lepas saya telah di panggil untuk satu mesyuarat menyediakan / upgrade website tempat saya bekerja.. nak dijadikan cerita, saya salah seorang AJK yang bertanggungjawab.. setelah mengetahui masalah2 yang di hadapi dalam menyediakan website, saya mengambil keputusan sendiri.. wah keputusan sendiri tu.. setelah melihat ada antara institusi seangkatan dengan saya hanya menggunakan blog sebagai media untuk menyampaikan maklumat contohnya IKM Sg Petani (click) just mengguna perisian wordpress sahaja.. tapi sebelum nak sampai ke link tersebut terdapat satu link utama http://www.ikm.edu.my/sgpetani/ ...

setelah melihat2 apa yang berlaku saya telah menyediakan satu laman yang mana boleh meng"update" aktiviti2 yang berlaku di tempat saya bekerja.. ohh' intro begitu panjang.. senang cerita cuba intai2 dulu laman yang telah saya buat dan saya akan cuba panjangkan di peringkat tertinggi untuk menerima pandangan saya ini kerana JIMAT (tanpa bayaran sewaan) MUDAH (tiada sekatan kapasiti) dan BERKESAN (boleh dicapai oleh semua individu)..

oh yer idea nie saya perolehi selepas mesyuarat itu diadakan, kerana saya perlu meng"explore" dulu apa2 ada dan sesuai dalam blogspot ini untuk dijadikan laman utama.. jadi untuk first step, pemerhati dan pembaca blog saya ini bolehlah mengutarakan pendapat di chat box yang telah saya sediakan..

WEBSITE : IKM TSYA
[ sila click ]


p/s : website nie tak dipersetujui lagi tau.. just pandangan dan pendapat saya sahaja.. jangan pandai2 nak kata yang nie adalah website rasmi IKM TSYA yer.. setakat hari ni website rasmi masih lagi di http://www2.ikm.edu.my/tsya/