apa yang saya lihat tak semestinya betul.. apa yang saya dengar tak semestinya tepat.. apa yang saya tulis tak semestinya benar..
habis tu..! kalau tahu saya salah kenapa tak nak tegur?

YouTube : [search] juzailialias

juzailialias@yahoo.com.my


28 Mei 2011

KUANTAN Gengsksb

hari sabtu.. sepatutnya ada edisi memukat belah perempuan tapi dibatalkan atas sebab2 tertentu.. bosan punya hal... aku ngan partner gi outing with my students yang baru jer hantar buku log latihan industri.. kebetulan mereka ada di kuantan apa lagi kuantan menjerit lah malam tu.. "outing buka payung".. dan hasilnya. Kuantan Gengsksb...

thanks lah sebab menjadi model tidak berbayar pada malam tu.. sebab dah lewat sangat.. lain kali lah kita reunion balik yer.. opss.. ok gud luck kepada yang boleh menyambung study, gud luck yang boleh terus bekerja di tempat praktikal, gud luck juga yang mencari pekerjaan.. set-up kehidupan anda semua selepas ini.. kalau ada apa2 anda tahu dimana nak cari saya yer..! keep in touch..

- good luck -