apa yang saya lihat tak semestinya betul.. apa yang saya dengar tak semestinya tepat.. apa yang saya tulis tak semestinya benar..
habis tu..! kalau tahu saya salah kenapa tak nak tegur?

YouTube : [search] juzailialias

juzailialias@yahoo.com.my


13 Mei 2011

Newborn | Baby Girl [hidayah]

alhamdullilah syukur.. syukur... tanggal 13 Mei 2011 isteri saya telah selamat dibedah dan telah melahirkan cahayamata sulong kami, penantian suatu penyeksaan.. mungkin benar, mungkin juga ada manisnya.. semua ini ada hikmah disebalik pemberian dari yang maha esa..!

[beberapa jam setelah dilahirkan]
[hari pertama - di htaa, kuantan]
[hari kedua - bersama aki dan nenek]
[hari ketiga - mama pulang ke kampung untuk berpantang bersama hidayah]
[hari kelima - mendaftarkan kelahiran] * [hari ketujuh - cukur rambut]
[hari kesepuluh - tali pusat telah berpisah dari pusat]

semoga kami dapat melaksanakan amanah yang telah diberikan untuk mendidik anakanda kami dengan cara yang terbaik dan menjadi anak yang solehah. terima kasih kerana memberi peluang untuk kami menikmati perasaan seorang ayah dan mama setelah hampir 5tahun kami mendirikan rumahtangga.. alhamdullilah..