apa yang saya lihat tak semestinya betul.. apa yang saya dengar tak semestinya tepat.. apa yang saya tulis tak semestinya benar..
habis tu..! kalau tahu saya salah kenapa tak nak tegur?

YouTube : [search] juzailialias

juzailialias@yahoo.com.my


17 Jun 2011

senat | penat [13-17 jun 2011]

tajuk macam mengeluh jer... hum.. bukan lah mengeluh tapi macam penat sikit jer minggu nie.. mana tak nya, senat peperiksaan untuk student jan-jun 2011 bermula minggu nie 2 hari, 14 kursus, 13 - 14 hb.. sepatutnya aisyah yang kena masuk untuk mengesahkan a.k.a menjawab segala pertanyaan tapi aisyah cuti air'men'jen'c... anak tak sihat.. opss cerita pasal anak nie aku pun baru jer balik dari kg.. terus gi masuk senat... jadi jawab jer lah apa2 yang dipersoalkan.. nasib baik aisyah tak masuk gak sebab banyak yang di tanya tentang student aku jer...

eh' tiba2 jer keluar gambar kat atas nie.. apa pulak kaitan ngan senat.. jawapan TIADA .. hahahaha.. tak ada kaitan pun.. nie aku just nak tunjuk kerja2 yang aku kena buat sebelum aku kena gi kursus 2 minggu kat jawi, pulau pinang... (20-30 JUN 2011) lama tu.. sebab tu, aku kena beres kan kerja2 yang telah diberikan.. opss satu jer aku memang tak sempat nak buat video clip untuk para ibu bapa sebelum mendengar taklimat pada hari pendaftaran 27 JUN nie.. banner2 dah aku siapkan.. pasal gantung2 banner nie, ramai yang boleh buat kan.. so, bahagi2 lah tugas.. selesai untuk pendaftaran sesi jul-dis 2011, sori aku tak dapat membantu pada hari kejadian..

ok, nie ad-hock punya lantikan... kena buat replika macam gambar kat bawah nie.. aku memang tak sempat nak buat sebab aku dah kena gi kursus, kebetulan pulak nak guna 28hb nie.. jadi untuk memudahkan kerja2 orang yang akan membuatnya aku dah sediakan gambar2 kat bawah nie untuk di klon kan..