apa yang saya lihat tak semestinya betul.. apa yang saya dengar tak semestinya tepat.. apa yang saya tulis tak semestinya benar..
habis tu..! kalau tahu saya salah kenapa tak nak tegur?

YouTube : [search] juzailialias

juzailialias@yahoo.com.my


19 Jun 2011

Kursus Pencahayaan

ahad... ! esok aku akan gi kursus di JAWI, Pulau Pinang... tapi hari nie sempat lagi aku gi kursus tentang pencahayaan di dalam fotografi potret..! kursus anjuran kolej komuniti, kos perlu dibayar sendiri.. kursus diperlukan untuk upgred diri sendiri tentang dunia fotografi..

dan hasilnya setelah sehari berkursus... wow..! tidak seperti selalu.. bukan macam aku shoots jer.. tapi tulah.. nak beli barang2 lighting tu, alamat kena dapat duit terpijak lah.. tapi aku ada payung dan aku telah cuba di entry yang lepas [click].. masa tu tak tahu pun teknik2 pencahayaan main hentam jer.. tapi sekarang...