apa yang saya lihat tak semestinya betul.. apa yang saya dengar tak semestinya tepat.. apa yang saya tulis tak semestinya benar..
habis tu..! kalau tahu saya salah kenapa tak nak tegur?

YouTube : [search] juzailialias

juzailialias@yahoo.com.my


31 Disember 2009

bulan terakhir di tahun 2009

keadaan nya penuh dengan pelbagai aktiviti pada bulan nie… rasanya ada juga cerita2 yang akan tertinggal.. tapi mana sempat ingat aku coretkan… yang tertinggal, i’m sorry..

minggu pertama…

gi kerja cam biasa.. timb. pengarah nak jumpa aku.. 2 perkara penting dalam intipatinya..

  1. aku kena pindah opis.. dari senibina ke aplikasi computer (pengajian am)
  2. aku kena kursus minggu ke dua bulan nie ganti en azmi ab majid (bukan nama sebenar)..

dah tahu 2 intipati nie aku pun teruslah usaha aku untuk berparty pulak yer… terus aku mengisi http://www.eghrmis.gov.my/ (borang cuti kakitangan kerajaan) dari 14hb – 31hb disember 2009..

minggu kedua…

bermula kursus multimedia for architecture (sketch-up)

terima kasih kepada en. mohd kamal.. bukan setakat sketch-up, semua sekali software multimedia di selitkan sekali… TQVM..

pada minggu nie gak.. seorang lagi kakitangan senibina ikm tsya berpindah ke kktm rembau.. beliau adalah..

tahniah

minggu ketiga…

lepak ajer kat umah pekan… ayahanda kepada hj ahmad bin haron telah kembali ke rahmatullah.. al-fatiha. opss ada ujian kelayakan tau pada minggu nie… hujung minggu KL menjerit..!

minggu keempat…

masih di KL.. dan ke ipoh… oooo balik kampung.. oo balik kampung (kampung opah..) aik bila masa lak zali nie ada opah… hum.. opah segera la…

bila dah berkahwin semuanya akan dapat sesuatu yang segera.. seperti pertambahan ibu/bapa.. dan tok/toki atau adik beradik ipar duai… betul tak en jass… tahniah hujung minggu gi kat kenduri perkahwinan nya semoga di murahkan rezeki…

NOTA KAKI KUKU KAKAK KU KAKU : SELAMAT TAHUN BARU 2010