apa yang saya lihat tak semestinya betul.. apa yang saya dengar tak semestinya tepat.. apa yang saya tulis tak semestinya benar..
habis tu..! kalau tahu saya salah kenapa tak nak tegur?

YouTube : [search] juzailialias

juzailialias@yahoo.com.my


06 Jun 2010

1st menantu cik adah katanyer...

hari ini adalah hari cik adah & cik mustapaha akan terima.... 1st menantu perempuan... (lepas2 ini insya-allah akan terus menerima menantu perempuan.. sebab anaknyer semua lelaki.. heheheee) apa kena mengena ngan aku...???

hum.. nak di jadikan cerita.. mereka jiran aku.. dan yang nak kawin tu pulak kawan aku...
lagipun aku nak gak test cicakon aku nie...! nak gak test kemampuan foto dan fotografinya.. hum.. nie dia gambar pengantin.....

opsss.. salah..salah.....

nie gambar adik aku ngan wife aku.. sajer interframe untuk shoot foto bokeh..! thanks sebab sudi jadi model tak berbayar...! yang betul2 nye pangantin boleh lah gi kat website nie yer...

nak tengok foto versi video clip pulak silalah click link kat bawah nie..

FAKHRUL & MIMIE [video clip]

malam lepas selesai majlis tu.. ada pulak plan nak gi i-city.... jadi beramai2 lah memeriahkan i-city pada malam tu... yang paling gembira sure lah kanak2 riang..! foto yang di shoot pun dah tak menentu... banyak shoot tapi huru-hara jer.... let's see the photo..!