apa yang saya lihat tak semestinya betul.. apa yang saya dengar tak semestinya tepat.. apa yang saya tulis tak semestinya benar..
habis tu..! kalau tahu saya salah kenapa tak nak tegur?

YouTube : [search] juzailialias

juzailialias@yahoo.com.my


07 Jun 2010

urusan peribadi

pagi2 dah bangun.. sebab nak menguruskan segala2 nyer tentang hal2 peribadi.. maklumlah monday di kl.. opis pun buka senang lah nak menguruskan.. kalau tak asal balik kl jer sabtu/ahad.. jadi x sempat lah nak menguruskan segala2 nyer berkaitan dengan waktu pejabat.. peluang ini digunakan sepenuhnya....

lunch di A&W....

petang ke low yat..! tempat wajib singgah bila balik kl... sebabnya.. berteknologi tinggi..! kali nie tiada pesanan dari rakan2 tapi cik jah yang nak membeli accessories.. aku layan ajer lah... kalau tak..!

"abg barang orang lain pesan, boleh gi beli..., nie nak teman kan saya pun tak boleh ker..??"

alamak..! gambar nie dah masuk cerita malam hari...!! erm.. x pe lah malam tu my sis ajak gi makan kat johnny's, jaya jusco.. meriah memasak dengan gaya tersendiri... segala2 nya campak dalan satu periuk...! opss last sekali kena letak sayur-sayuran.. sebab hyfa kata nanti dia recycle untuk esok..! wakakkaaa... kau ada...???


lupa lak nak bagi tau seronok cerita pasal makan malam nie... sticky album untuk anak cik adah dah siap.. malam tadi sebelum gi makan kami dropby kat umah cik adah... satu taman en thapa jaja.. anak2 hj lias dah bagi siap satu album anak dia kawin..