apa yang saya lihat tak semestinya betul.. apa yang saya dengar tak semestinya tepat.. apa yang saya tulis tak semestinya benar..
habis tu..! kalau tahu saya salah kenapa tak nak tegur?

YouTube : [search] juzailialias

juzailialias@yahoo.com.my


12 Jun 2010

9am - 9pm

sibuk...! 12 jam pada 12hb..

[opis-kenduri kahwin-beli belah-outing-makan malam]

hum.. sibuk sungguh hari nie... pagi2 lagi en hasbie dah tepon.. nak ajak gi key-in markah.. aku okay ajer..! never say no...

lepas tu pulak.. bergegas ke rumah pengantin azizul.. tak de niat pun nak ambil gambar.. tapi bila dah sampai, siap2 makan jer, sepasang pengantin tu dah datang berarak untuk di tepung tawar, masam, masin, manis bla..bla..bla.... apa lagi PPC pun bertindak lah mengeluarkan gear masing2.. dan hasilnyer..



dah shoot beberapa keping foto.. tiba masanya mengundur diri... terima kasih tuan rumah..

opss.. silap2 mereka juga tetamu..!

koho..koho.. lah sebab nak gi bandar kuantan pulak.. banyak lagi agenda2 nyer.. kedai alatan menjahit dan ECM (east coast mall) pahtu.. outing time...! sampai
2 jer kat teluk cempedak ada pulak sepasang pengantin buat outdoor shoot.. jadi apa lagi.. aku pun try lah curi beberapa keping foto semasa mereka dok posing, aku letak kat blog PCC [click] agak blur sikit.. gambar curik..

beach view sambil bersantai.. itu lah konsep outing kali nie..!


ramai giler manusia2 yang bersantai kat sini...


The Biggest Loser male model katanyer...

sebelum balik.. makan kat food court jalan gambut, kuantan.. tapi sebelum tu sempat lagi shoot light trail pada night view.. 1st time cuba nie... tak pakai tripot just letak atas kereta ajer...