apa yang saya lihat tak semestinya betul.. apa yang saya dengar tak semestinya tepat.. apa yang saya tulis tak semestinya benar..
habis tu..! kalau tahu saya salah kenapa tak nak tegur?

YouTube : [search] juzailialias

juzailialias@yahoo.com.my


05 Jun 2010

g'oing back to gombak....

hum... kali nie balik dengan pelbagai tujuan.. banyak tujuan tu... tapi agenda utama kenduri kawin area rumah.. lebih tepat jiran sebelah umah... kena pergi!.. mengenangkan jasa2 mereka sekeluarga... hidup berjiran dengan arwah ayah ngan cik.. sambung pulak ngan adik2 yang masih tinggal di sini.. tu tak campur lagi dengan kenduri2 kawin abg2 aku termasuk aku ngan azwan.. nak ngenang lagi.. edisi kematian/meninggal dunia 3 tahun berturut2 kat family aku... hum.. banyak2 jasanya membantu kami sekeluarga.. tak salah lah kalau memberi sedikit kegembiraan untuk mereka kan? berbanding jasa2 yang di hulurkan... "orang berbudi kita berbahasa...."

perjalanan ini terhenti di perhentian gambang untuk bersarapan pagi dan hutan lipur lentang untuk edisi bergambar...






sampai2 ajer kat umah..! cicakon aku diserbu..! waduhhh..! macam artis pulak.. bukan apa benda baru..! ramai lah yang nak testing2.. aku no hal.. pakailah..! sampai budak2 pun join sekali.. nak tenok..! nak tengok..! katanyer.. hum... my new gear - "NiKON D90 a.k.a CiCAKoN"..



petang nie setelah mereka mencuba2 cicakon di indoor... ada pulak timbul idea nak gi shoot outdoor pulak.. sunset katanyer... lagi pun family azwan dah keluar gi umah sahabat handai.. jadi yang tinggal nie tak dok kerje buat doh (setelah nolong2 umah cik adah).. jadi.. ke taman layang2 lah...










setelah beriadah dengan pelbagai aksi.. perut pun bergendang gendut meminta makanan.. hum.. disebabkan anak2 menakan nak makan M'cd dengan tujuan utama mereka playground.. so.. ke M'dc seri gombak lah... apa yang terjadi....???






*biarkan foto berbicara........
*nak tengok lebih banyak lagi foto... di fesbuk lah...