apa yang saya lihat tak semestinya betul.. apa yang saya dengar tak semestinya tepat.. apa yang saya tulis tak semestinya benar..
habis tu..! kalau tahu saya salah kenapa tak nak tegur?

YouTube : [search] juzailialias

juzailialias@yahoo.com.my


03 Januari 2011

5 tahun di TSYA

dahulu 03 jan 2006... aku mula menjejakan kaki di sini.. terima kasih diucapkan kpd MARA kerana memberi ruang dan peluang untuk aku mencari rezeki di sini..


sebelum tarikh tersebut 3 bulan aku telah berkursus "pedagogi" bersama-sama rakan seangkatan senibina (architecture) dan kini masing2 membawa haluan tersendiri dan mempunyai kisah tersendiri... mereka ialah

SUHAIMI 2005 - 2007 (IKM AS - senibina) 2008 - kini (kktm bp-aplikasi komputer)
MD SAAD 2005 - 2007 (IKM SP - senibina) 2008 - kini (ikm beseri-aplikasi komputer)
MD NAJIB 2005 - 2007 (IKM SP - senibina) 2008 - kini (ikm beseri-pusat sumber pembelajaran)
MD IRWAN 2005 - 2008 (IKM Lumut - senibina) 2009 - kini (hQ MARA-pembantu teknik)
AZRUL IBAWANA 2005 - 2008 (IKM Lumut) 2009 - kini (keluar dari MARA join Kolej Komuniti)

erm.. tak ada seorang pun yang bekerja mengikut kelulusan senibina kecuali si Azrul nie.. tu pun sebab join kolej komuniti kecewa kena turun pangkat suatu ketika dulu..! good luck Alan..!

oh yer..! kami semua dah berjinak2 ngan fotografi tau.! walaupun kami berjauhan tapi fotografi mendekatkan kami..! jom citcat kat YM dan Facebook.. http://www.facebook.com/PahCerohCrew

terima kasih semua.........