apa yang saya lihat tak semestinya betul.. apa yang saya dengar tak semestinya tepat.. apa yang saya tulis tak semestinya benar..
habis tu..! kalau tahu saya salah kenapa tak nak tegur?

YouTube : [search] juzailialias

juzailialias@yahoo.com.my


10 Januari 2011

pengawas sekolah

GB : Guru Besar, PGB : Penolong Guru Besar, KP : Ketua Pengawas, MM : Murid-Murid, MN : Murid Nakal

GB : sekolah dah nak mula ni, ketua pengawas dan pengawas-pengawas belum lantik lagi nie, macam mana cadangan Pen. Guru Besar..?

PGB : hum.. tak payah susah-susah kita buat iklan untuk nak jadi pengawas macam biasa. Ketua pengawas kita lantik ajer yang lama.. tak payah pening-pening..?

(iklan untuk menjadi pengawas sekolah telah dikeluarkan)



MM : jom arh.. kita mintak jadi pengawas… mana tahu, dapat.. dah lah ketua pengawas kompem yang dulu lagi..

(selepas tarikh tutup dan keputusan dah di buat)

KP : yeahh..! aku masih lagi jadi ketua pengawas.. boleh lah aku cadangkan siapa nak jadi pembantu aku serta pengawas-pengawas yang lain.

MN : macam mana aku yang tak mintak pun boleh dapat.. ada kawan2 aku yang mintak tak dapat pun..

MM : kalau lah macam nie, lain kali tak payah lah nak iklan-iklan buat membazir kertas jer dan harapan orang..