apa yang saya lihat tak semestinya betul.. apa yang saya dengar tak semestinya tepat.. apa yang saya tulis tak semestinya benar..
habis tu..! kalau tahu saya salah kenapa tak nak tegur?

YouTube : [search] juzailialias

juzailialias@yahoo.com.my


25 Julai 2010

kart prix @ eimarace

adushhh... penin2 nak pikir, mana nak tengok nie... kart prix ke eimarace?? ahh..! sudah lah.. tengok kart prix suda.. dekat pun dekat lagi pun nak ke eimarace jauhh tu.. lagi pun tak ada yang taja.. hehehee... tapi aku tetap menyokong IKM TSYA RACING TEAM.. tahniah kepada team TSYA kerana telah mendapat tempat ke3 keseluruhan kejohanan... driver tu student aku masa dia semester 1, tak tahu lah dia ingat ke tak kat aku.. by the way tahniah sekali lagi...

untuk tidak menghampakan diri untuk tengok perlumbaan bermotor, singgah 2 jam di kart prix, pekan.. kebetulan ada kejohanan royal pahang... apa lagi.. outing lah katanya bersama zulfahmi.. cerita banyak tak nak.. mari kita tengok santapan mata dengan foto2 yang terpilih....

tidak lengkap jika tiada foto portrait..

dan lagi mencuri gambar jurugambar... hahahaaa.. ini amat menarik minat aku sejak kebelakangan ini 'candid' katanya...

yang terakhir... setiap kejohanan pasti ada yang menang.. wajah2 pemenang kejohanan

opss..! ada pulak terselit gambar in-done or indone dan satu lagi tu kena marah ke kena warning..?
kenapa x jelas ke.. last kasi big foto..!



p/s : nak tengok lebih banyak foto layari fesbuk aku yer, tak friends pun tak apa asal ada akaun fesbuk... [click]