apa yang saya lihat tak semestinya betul.. apa yang saya dengar tak semestinya tepat.. apa yang saya tulis tak semestinya benar..
habis tu..! kalau tahu saya salah kenapa tak nak tegur?

YouTube : [search] juzailialias

juzailialias@yahoo.com.my


08 Julai 2010

pre-cover buku aturcara majlis konvokesyen

mencari idea untuk kulit buku konvokesyen ke 16...




hum... nie baru pre-cover.. banyak lagi nak kena buat... idea..! idea..! idea..! minggu depan nak kena tunjuk kat big boss nie.. lagi pun semua benda kena tunggu benda nie.. nak buat paper bag pun kena tunggu benda nie.. nak buat backdrop/banner pun kena tunggu benda nie... yang kena buat benda nie....??? hum.. paham2 ajer lah..

sambil dok mencari idea2 nak buat benda nie aku ada buat gak iklan.. iklan apa yer... nak tahu kena lah click kat blog yang ini pulak....

PCC Photography

ha..ha...ha.... sajer2 nak buat untuk students.. lagi satu nak memantapkan skills crew PCC maklumlah masih lagi dalam belajar shoots foto.. harap2 tiada yang menghalang.. doa2 kan kami berjaya dalam shoots kali nie yer...