apa yang saya lihat tak semestinya betul.. apa yang saya dengar tak semestinya tepat.. apa yang saya tulis tak semestinya benar..
habis tu..! kalau tahu saya salah kenapa tak nak tegur?

YouTube : [search] juzailialias

juzailialias@yahoo.com.my


14 Julai 2010

layout dewan majlis konvokesyen ke 16

hum... petang tadi aku dok sebok2 buat buku program majlis konvokesyen sibuk lah sangat padahal en fahmi yang buat aku dok tepek ajer kat dia.. memberi semangat ha..ha..haaa.. sambil umpan nak ambil gambar pre-graduate edisi berjubah tau... hish bukan senang nak dapat pinjam jubah, sebelum time2 konvo nie.. hahaha.. nak2 lagi utk convography..

eh.. melalut dah nie.. cerita petang tadi.. en aziziul (bukan nama sebenar) selaku penyelaras (bukan jawatan sebenar) konvokesyen kali ke-16 nie cari aku.. nak tahu kenapa...??? nie haaaa....

nak mintak tolong aku buat layout dalam dewan... nasib baik dah ada sketch.. en ali yang buat aku cuma drafkan balik menggunakan program autocadd... kalau aku jugak kena mikir.. alamat segala2 nyer lah di bawah batu jembala patik... oh yer.. cerita pasal layout nie, ada jugak kaitan dengan buku program mana taknyer kena match dengan backdrop.. kalau match dengan backdrop sure lah kena match dengan cover buku program..

berkaitan dengan buku program.. front page dah diterima maka mudah lah kerja2 pembuat2 banner/backdrop dan paper beg.. tak lupa dengan landskap di dalam dewan, nak matching color bunga katanyer... hahahaaa... tapi buku program aku juga tak siap2 banyak isi kandungan yang dapat lagi.. contohnyer kata2 aluan dan senarai ajk2 kecik... hum.. tunggu tu ajer pastu dah boleh hantar printing.. hope semuanya siap dalam minggu nie... oh yer nak tengok tak front page yang telah di terima...?? nie dia...