apa yang saya lihat tak semestinya betul.. apa yang saya dengar tak semestinya tepat.. apa yang saya tulis tak semestinya benar..
habis tu..! kalau tahu saya salah kenapa tak nak tegur?

YouTube : [search] juzailialias

juzailialias@yahoo.com.my


28 Julai 2010

tayangan eiMARAce

tayangan foto dan video edisi pertandiangan eimarace kat pasir salak hari tu.. students boleh menonton di dewan abd aziz petang tadi.. aku pun join gak.. memenuhi masa jadual kokurikulum. sambil dok borak2 ngan ex-students yang aku ajar semester lepas...

bagus juga ada tayangan seperti ini sekurang2nya memberi sedikit semangat kepada students tu untuk merekacipta dan berinovasi.. tak lari budak2 tu, siap ikut sampai buat demo drift lagi kereta tu.. tahniah sekali lagi untuk team tersebut...





tumpang lalu kebetulan cerita agak sama, aku dah menyediakan videoclip edisi Royal Pahang KART PRIX 2010, sajer2 nak upload kat youtube.. kebetulan lagi baru jer siap nie... bukan cari publisiti tapi sekadar untuk berkongsi.. [Royal Pahang KART PRIX 2010] rasanya bolehlah.. sekadar nak tengok2 kereta KART PRIX.. tak lah hebat mana pun videoclip nie... baru cuba2 program windows movie maker...

p/s: foto kereta IKM TSYA Racing Team tu ehsan unit media IKM TSYA. tapi aku dah edit foto tu.., sorry en edi...