apa yang saya lihat tak semestinya betul.. apa yang saya dengar tak semestinya tepat.. apa yang saya tulis tak semestinya benar..
habis tu..! kalau tahu saya salah kenapa tak nak tegur?

YouTube : [search] juzailialias

juzailialias@yahoo.com.my


16 Julai 2010

the making of pre-graduate JOM convography

dah tengok pre-graduate [fasa 2] edisi fasa 2 nie lebih sempurna dari fasa 1 kerana berjubah konvo..! wow dah macam konvo pulak dah.. padahal baru final semester kat IKM nie.. tak apa lah yer.. tapi ingat student2 jangan koya sangat sebab anda belum lagi disahkan sebagai graduate.. okay back to the making of pre-graduate nie.. situasi bermula..

memilih gaya "poses" yang di kehendaki oleh model.. nampak tu jenuh memilih gaya2 yang ada pada kertas yang telah diprintkan oleh PCC photography.. bila dah ada poses yang sesuai kenalah...


menyempurnakan pakaian jubah,
ada pulak tu yang sampai tak tahu nak pin kan kat mana.. hishh tambah pulak dengan aksi2 yang agak malu2 kucing semasa memperagakan jubah tu.. hishh baru jumpa jubah konvo gamaknyer... bila dah siap2 pulak tu malu pulak nak bergambar.. adushhhh..! jenuh aku memanggilnya untuk ber "poses"...


tengok tu aku pulak yang kena panggil... tapi bila mula shoots.. amboi..amboi..amboi.... mengalahkan model profesional mereka ber poses.. mana tak nye tengok ajer lah gambar kat bawah nie...!





p/s: gambar yang formal telah di update di [link]