apa yang saya lihat tak semestinya betul.. apa yang saya dengar tak semestinya tepat.. apa yang saya tulis tak semestinya benar..
habis tu..! kalau tahu saya salah kenapa tak nak tegur?

YouTube : [search] juzailialias

juzailialias@yahoo.com.my


03 April 2009

rahman theory


R : Rahman (Tunku Abdul Rahman Putra Al Haj)
A : Abdul Razak (Tun Abdul Razak)
H : Hussein (Tun Hussein Onn)
M : Mahathir (Tun Dr Mahathir Mohamad)
A : Abdullah (Tun Abdullah Ahmad Badawi)
N : Najib (Datuk Seri Najib Razak)

tahniah kepada datuk najib, terima kasih kepada tun abdullah.. di sini aku x pandai nak cerita pasal politik.. tapi sejak aku kecik2 lagi aku dah dengar teori ini sejak zaman tun dr. mahathir lagi.. cuma yang agak bergoyang tang huruf A, sebab dulu2 ingat anuar, tapi abdullah... kira2 A gak.. he.he..he..., politik2.. kini datuk seri najib tun razak selamat menjalankan tugas yang diamanahkan...

*gambar yg kat atas tu aku ambil dari pelukis zunar.. siap aku edit2 lagi letak gambor kawan2 yang sama nama dengan najib.. hanya gurauan...