apa yang saya lihat tak semestinya betul.. apa yang saya dengar tak semestinya tepat.. apa yang saya tulis tak semestinya benar..
habis tu..! kalau tahu saya salah kenapa tak nak tegur?

YouTube : [search] juzailialias

juzailialias@yahoo.com.my


11 Ogos 2009

xtvt semasa dikuaranti


riuh institusi aku tutup seminggu… nak tahu apa aktiviti aku seminggu nie… syukur gak cuti seminggu boleh lah aku mencari ketenagan jiwa dan rohani aku nie.. memandangkan banyak gak perkara2 yang kurang selesa sejak kebelakangan ini..


hari pertama : (5 ogos)

memenuhi kehendak institusi aku untuk mengadakan majlis konvokesyen ke 15 (jemput datang yer..) iaitu aku dikehendaki menyediakan buku program.. setelah di diskusi aku mengambil keputusan untuk tempah ajer kat luar.. (kalau tak photostat sendiri jer..) jadi kuantan menjerit lah…!! bersama rakan kongsi en fahmi.


hari kedua : (6 ogos)

mengambil keputusan untuk menjauhkan diri dari pekan… so, ke gombak lah aku.. (sorry ya ampun… rakan di kl aku tidak memberitahu kalian.. sebabnya aku ingin bersendirian..)


hari ketiga : (7 ogos)


keluar berjalan-jalan bersama mywife sambil menikmati permandangan + gelagat orang awam di sekitar bandaraya kl.. opss memenuhi impian en. fahmi dengan pesanan2 nyer..


hari keempat : (8 ogos)

lepak jer kat umah gombak.. dengan membaiki katil en. azwan yang telah patah di tengah.. aduss nape sampai boleh patah katil bro.. erm.. erm.. (18sx).. berchating YM bla..bla…


hari kelima : (9 ogos)


back to back movie at GSC one utama.. ceritanya GI-JOE dan setem.. bersama mywife dan adik perempuans + anak sepupu.. first time buat kerja giler cam ni.. balik umah penin2 jer aku.. mana x nyer jarang aku tengok wayang gaya gini (movie kat tv pun kadang2)..


hari keenam : (10 ogos)


x gi mana pun.. lepak jer kat gombak.. petang gi umah abg ngah.. x jauh pun.. kalau jalan kaki sekejabb ajer.. hehehe.. ambil cupcakes miss sue (kakak ipar aku) dia buat cup cake untuk business kalau nak tempah pun boleh.. terus ajer ke link suzanacupcake cantik.. menarik.. tertarik.. (untuk cupcake yer)


hari ketujuh : (11 ogos)

sireh pulang ke ganggang… kembali ke pekan.. erm.. cukup membuatkan hati ini berkocak kembali.. menantikan perkara2 yang belum tahu apa maksudnya..


“ Ya Allah please giving me strength and patience for we to go on “


NOTA KAKI KUKU KAKAK KU KAKU : SEMINGGU YANG MEMBERI SEDIKIT KETENANGAN JIWA DAN ROHANI THANKS Q