apa yang saya lihat tak semestinya betul.. apa yang saya dengar tak semestinya tepat.. apa yang saya tulis tak semestinya benar..
habis tu..! kalau tahu saya salah kenapa tak nak tegur?

YouTube : [search] juzailialias

juzailialias@yahoo.com.my


15 Ogos 2009

konvokesyen ikm tsya, pekan pahang 2009


setelah seminggu institusi tempat aku bekerja tutup akibat virus H1N1 kini telah kembali beroperasi semula.. aktiviti atau majlis yang terhampir adalah majlis konvokesyen kali ke 15, ikm tsya pekan.


sehari sebelum raptai majlis tersebut

kuantan menjerit ler.. mengambil buku program majlis tersebut di kuantan.. selain itu.. mengambil barang2 sewa untuk pengiring majlis tersebut dan pele2 sampai di kuantan kena lah cari capal untuk hulubalang2 institusi ini..



hari raptai a.k.a sehari sebelum majlis tersebut

maka berduyun-duyun lah bekas2 pelajar aku yang akan menyertai majlis tersebut yang hadir.. pada siang harinyer diadakan raptai penuh.. aku gi juga lah jenguk memberi semangat kepada hulubalang2 tu.. malam nyer kena lah datang juga ke dewan sebab nyer kena susun buku program tu.. erm.. malam tu en hasbie pun ada sama.. saje jenguk katanyer.. lepas selesai.. keluar lah minum..



hari konvokesyen

aku sebenarnyer x perlu hadir pun, x pe.. sebab nyer tugas aku secara tak rasmi nyer dah habis pada malam semalam sebab selesai ajer pengagihan buku program, maka nyer selesai lah tugas aku.. cuma aku datang sebagai memberi sokongan moral ke atas majlis tersebut.. kira2 jam 1.00ptg selesailah majlis tersebut..



NOTA KAKI KUKU KAKAK KU KAKU : TAHNIAH KEPADA PIHAK PENGURUSAN MAJLIS TERSEBUT KERANA TELAH MENJALANKAN TUGAS DENGAN SEBAIKNYER..