apa yang saya lihat tak semestinya betul.. apa yang saya dengar tak semestinya tepat.. apa yang saya tulis tak semestinya benar..
habis tu..! kalau tahu saya salah kenapa tak nak tegur?

YouTube : [search] juzailialias

juzailialias@yahoo.com.my


24 Ogos 2009

seminggu di chow kit {17-21 ogos 09}


pra reunion architecture batch pedagogy GMi

tiba2 aku dapat surat untuk menghadiri kursus + mesyuarat kat KL, hum.. rasanya cam malas jer nak gi.. tapi memandangkan ini merupakan ala2 pra reunion jadi gagah kan juga lah.. lagi pun time2 macam ni lah nak jumpa kawan2 yang jauh… antara yang hadir adalah en suhaimi, en saad, en nazry, pn afida dan ramai lagi lah.. di samping jumpa gak geng2 kursus last year joomla.. en kuching, en safety boot dan lain2 ler.. tambahan pula geng2 baru kenal seangkatan..



kereta dan no plat

biasalah.. kursus2 juga tapi ada jer benda2 sampingan yang perlu di buat.. contohnyer en suhaimi nie.. datang KL nie atas tujuan serampang bermata-mata.. mahu x nyer datang KL macam2 benda dia bawak balik ke tempat asalnyer nak tahu benda apa..? korang tengok lah gambar kat bawah ni.. dia tu datang KL mula2 beli no plat motor dia jer… tak sangka pulak boleh bawak jerung.. opss kereta.. tengok lah sendiri bagaimana dia kira duit, sampailah urusniaga di kedai mamak.. perhatikan duit undertable tu… aku!! aku pun beli kereta gak en suhaimi oii.. tapi x lah jerung.. cuma hamster jer untuk latop cicak aku ni..



face mask

sebok2 masa mesyuarat, sempat gak keluar berjalan2 kat area chow kit nie.. siap keluar makan malam ngan en am ngan en pali lagi.. dah ramai gak orang pakai topeng muka untuk mempertahankan diri dari terkena wabak H1N1. hum.. ingat kat chow kit jer.. masa aku nak balik pekan kat pudu raya bersepah orang memakai topeng tu.. erm.. cam serius jer keadaan nampak nyer..


NOTA KAKI KUKU KAKAK KU KAKU : OLEH KERANA BERADA DI BULAN RAMADHAN MAKA PENGAKTIFAN UNTUK MENG UPDATE BLOG NIE AGAK KETERBATASAN DAN YM PADA WAKTU MALAM JUGA TIDAK BERAPA NAK AKTIF.. SEMOGA AMALAN RAMADHAN KALI INI YANG TERBAIK…