apa yang saya lihat tak semestinya betul.. apa yang saya dengar tak semestinya tepat.. apa yang saya tulis tak semestinya benar..
habis tu..! kalau tahu saya salah kenapa tak nak tegur?

YouTube : [search] juzailialias

juzailialias@yahoo.com.my


01 Ogos 2009

thanks.. en hasbie


nak tahu kenapa aku ucap thanks sesangat kat en hasbie ni… sebenarnyer banyak perkara ucapan ini patut di hulurkan kepada en hasbi nie… pertamanyer masa aku ditawarkan kerja di institusi ini.. dialah tolong carikan umah sewa untuk aku ni.. sampai sekarang aku dok kat umah ni.. walaupun masa tu aku x kenal pun dia nie sapa..


(gambar curi sepanjang dia duduk kat area meja aku)



bermula aku bekerja di sini, dialah antara sahabat yang banyak membantu aku.. sama ada yang tersirat ataupun tersurat.. yang nyata atau kabur2.. sebab tulah aku mengucapkan berbanyak2 terima kasih.. yang nyata aku akan kehilangan sahabat untuk berbual setiap kali balik dari kerja.. berbual dalam apa jua topic dan tajuk..


* thank Q very much deep from my heart *