apa yang saya lihat tak semestinya betul.. apa yang saya dengar tak semestinya tepat.. apa yang saya tulis tak semestinya benar..
habis tu..! kalau tahu saya salah kenapa tak nak tegur?

YouTube : [search] juzailialias

juzailialias@yahoo.com.my


23 November 2009

final exam bermula…

debor rasa.. berdebor lah sangat rasanya.. hum… setakat final exam kat ikm.. semua pengajar di ikm/kktm pun tahu macam mana suasana bila waktu final exam.. sebab tu aku dah sedia kan 2 orang wakil aku di alam maya untuk memerhati dan memantau student2 yang aku perlu awasi....

nah nie dia…

walaupun aku dah sediakan 2 jaguh tomoi nie.. terlepas juga toyol2 yang dibawa oleh student2 nie.. hasilnyer cuba tengok gambar yang sempat aku snap pada hari pertama peperiksaan…

sempat lagi mencari toyol tu…

nie pulak hari kedua.. nampak lebih sopan dan lebih berhati2 mencari toyol…

NOTA KAKI KUKU KAKAK KU KAKU : 2 ORG PENINJU TOMOI ITU ANAK BUAH AKU… DAN TOYOL ITU ADALAH….

T = tolong 0 = orang Y = yang O = otak L = lemah