apa yang saya lihat tak semestinya betul.. apa yang saya dengar tak semestinya tepat.. apa yang saya tulis tak semestinya benar..
habis tu..! kalau tahu saya salah kenapa tak nak tegur?

YouTube : [search] juzailialias

juzailialias@yahoo.com.my


15 November 2009

al-kisah ½ bulan november

november datang lagi.. banyak nak cerita tapi cam x sempat2 jer nak update blog nie.. sorilah kepada pembaca2 blog tegar aku ni yer.. sebab lama aku x update.. bukan apa, bulan nie begitu sebok dengan perbagai program dan kerja2, capet.. letih bangat!.. oklah aku mula kan dengan yang nie dulu,,

cuba perhatikan betul2 terselit gambar aku kat bulan lepas a.k.a oktober.. kategori bahagian akademik (tengah).. dah macam muzik2 dah.. ada kategori.. tapi firstly, thank kepada semua yang telah memberi ruang dan peluang untuk aku berada di situ..

tengah dok sebok2 meraikan serta menganjingkan peristiwa itu.. pemantauan sijil persekitakan berkualiti a.k.a 5S diadakan serentak dengan pemantauan fail pemgajaran dan pembelajaran.. cuba lah bayangkan persediaan untuk menghadapi semua itu… mahu tak sebok… bermulalah suasana dan situasi ke ‘damn’ an.......

lepas tu pulok.. buku friend sesi jul-dis kena siapkan beserta gambar bersaiz A3… hum.. bukan senang nak buat dengan keadaan cicaktop aku nie yang tidak begitu stabil lagi.. akhirnyer… buku friends dah dihantar ke printing dan gambar saiz A3 dah siap sepenuhnya dan telah diagih2kan..

NOTA KAKI KUKU KAKAK KU KAKU : HUM.. ½ BULAN YANG AMAT2 TIDAK TENANG DENGAN PELBAGAI TEKANAN DAN SITUASI YANG TIDAK SELESA UNTUK AKU BEKERJA… SEMUA NAK URGENT..!!!