apa yang saya lihat tak semestinya betul.. apa yang saya dengar tak semestinya tepat.. apa yang saya tulis tak semestinya benar..
habis tu..! kalau tahu saya salah kenapa tak nak tegur?

YouTube : [search] juzailialias

juzailialias@yahoo.com.my


20 November 2009

malam penyerahan sijil untuk ikm tsya

ha.. dah aku siapkan slide untuk majlis penyerahan sijil.. hum.. disebabkan hj ahmad tu dah jadi ajk bahagian pentas dan backdrop.. makan ajk2 kecilnyer sure lah puak2 senibina… majlis tu nak di adakan sehari sebelum final exam student2 nie.. dapat bayangkan lah betapa sebok dan tertekan nyer aku..!!! damn..! semuanya nak buat dalam masa yang sama, jadi hasilnya..

slide pun lebih kureng kulit buku friends.… wakakakaaaa.. ambik ko..!! pada malam tu ada pulak yang kena edit… hj ahmad sampai dok tepon aku nak edit.. aku x perasan sebab dok main YM guna phone, hasilnya berjaya aku ajak en hasbie gi sama ngan aku majlis tersebut.. supe skala dia lah datang jemput aku… x tahu lah mamat or minah mana yang edit slide tu... jadi hampeh..!!, pada siang hari tu 2 ekor lembu dah di sembelih untuk majlis tersebut, wak lan yang masak.. pak mentua en rozaidi.. hehee… terletak lak nama ko, die… sorry..

NOTA KAKI KUKU KAKAK KU KAKU : TAHNIAH KPD WARGAKERJA IKM TSYA DI ATAS PERSIJILAN TERSEBUT BERUSAHALAH UTK KEKAL KAN…