apa yang saya lihat tak semestinya betul.. apa yang saya dengar tak semestinya tepat.. apa yang saya tulis tak semestinya benar..
habis tu..! kalau tahu saya salah kenapa tak nak tegur?

YouTube : [search] juzailialias

juzailialias@yahoo.com.my


23 November 2008

kl menjerit..

lebih kurang jam 9pg aku bersama my wife mula bertolak dari pekan ke kl.. erm.. sepatutnya pagi-pagi lagi kami nak gerak tapi macam-macam hal pulak.. tak habis-habis nak kemas umah.. hum..

nasib baik cuaca ok, dapat gak hajat kami nak g hutan lipur.. sampai dalam kul 12tghari.. orang ramai giler.. orang giler pun tak ramai macam nie.. kuang.. kuang.. kuang... maklum lah.. hari ahad, hari untuk orang bersantai bersama keluarga.. aku cari port baik punya.. nak lepak-lepak ngan my wife.. kami makan sambil borak-borak walaupun tak berapa dengar akibat bunyi air terjun yang agak-agak kuat aku layan ajer.. kira-kira sejam gak lah kami kat sana..
sampai kl dalam kul 2.15ptg.. sampai-sampai ajer hujan lebat lah pulak.. adik aku tak de kat umah g mana pun aku tak tahu.. merayau jer.. ada pulak anak sepupu yang datang kat umah nie.. erm.. makin sedap lah dia berjalan.. aku nak balik kl semalam pun diaorang tak bagi ada program katanya.. esok aku akan check-in kat hotel.. tak sabar rasanya nak jumpa teman-temanku.. esok kita jumpa yer..
.
oh yer.. family day opis aku hari ni.. aku tak join pun tapi cerita apa yang terjadi kat sana sampai gak kat telinga aku ni.. macam-macam gosip yang ada kat sana.. erm.. apa khabar teman-teman aku kat sana..? dapat hadiah apa cabutan bertuah...?