apa yang saya lihat tak semestinya betul.. apa yang saya dengar tak semestinya tepat.. apa yang saya tulis tak semestinya benar..
habis tu..! kalau tahu saya salah kenapa tak nak tegur?

YouTube : [search] juzailialias

juzailialias@yahoo.com.my


30 November 2008

minggu yang indah..

semuanya bagai dirangkum dalam seminggu.. bermula dengan kursus website joomla.. dengan teman-teman seangkatan semasa aku mula bertapak di MARA, best giler bila jumpa diaorang nie.. seronak bukan main.. bermula di lwyt, sehinggalah di bukit merah laketown.. semasa kursus, aku menginap di plaza hotel kl bersama cu..hai..mi. teringat lak kat pak hadi pagi yang cerah.. saad pulak on off ampang-mara.. maklumlah husband weekend. erm.. sempat gak kami g makan kat kg baru ngan am dan pali (rakan seangkatan. lain bidang).. hari last kursus lak jumpa bewak.. sori beb, irwan nama dia a.k.a bewak.. he.he..he... kami g minum jer kat area pertama complex..


hujung minggu, hari sabtu aku bersama my wife mulakan misi, misi utama untuk ke kuala kurau.. alan kahwin, selamat pengantin baru.. semoga berbahagia ke akhir hayat.. seperti rancangan, kami akan bertemu ngan suhaimi dan saad. macam-macam tempat diaorang set nak jumpa.. akhirnya exit taiping (utara) gak kita orang jumpa.. saad lah jadi navigator ke umah alan.. tak sesat beb cuma kadang-kadang tu pelik + jauh jer.. whatever lah.. janji sampai..

lepas dah g kenduri umah alan, kami g antor saad kat umah dia.. area bukit merah laketown resort.. lepas tu mereka lak antor aku ngan my wife kat hotel R&R gunung semanggol.. murah beb rm49 jer.. selesa beb, tapi kalau dah bayar rm49 tu jangan lah harap lah nak mintak macam-macam.. setakat towel dan sabun di bilik mandi.. adalah, opss berhawa dingin tau.. nak breakfast g lah makan kat R&R. dekat jer..

hari last misi, aku ngan my wife g bukit merah laketown.. tak masuk pun mana-mana tempat yang berbayar cuma round-round kat area tu ajer.. lain kali lah yer kalau nak masuk.. cantik tempat tu.. on the way balik.. aku singgah beli buah-buahan.. buat buah tangan.. untuk teman-teman aku di tsya, aku tak lupa untuk kalian.. walaupun punya teman lain.. ceh.wah..

*kenapa ada lagu kat sebelah gambor tu..? e-box. wa kena beb!!