apa yang saya lihat tak semestinya betul.. apa yang saya dengar tak semestinya tepat.. apa yang saya tulis tak semestinya benar..
habis tu..! kalau tahu saya salah kenapa tak nak tegur?

YouTube : [search] juzailialias

juzailialias@yahoo.com.my


22 November 2008

teman

hari ni aku g opis.. kemas sikit barang-barang atas meja sebelum aku g kursus minggu depan lepas tu pulak aku nak bercuti, tak banyak barang nak kemas pun tapi saje jer aku gatai nak g opis mana tahu takut-takut rindu kat opis.. he.he..he… aku tak tahu lah kenapa aku suka g opis… memanglah beban kerja kadang kala tu banyak tapi mungkinlah ada teman-teman yang membuatkan aku merasa lebih seronok.. thanks teman-teman sekerja ku…

esok aku akan bertolak ke kl.. kl menjerit beb.. rancangnya awal-awal pagi aku aku nak start perjalanan bukan apa nak singgah kat hutan lipur lentang.. on the way balik kl dekat highway.. nak lepak-lepak hirup udara, tengok air terjun.. walaupun tak mandi cukuplah aku bersama my wife dapat meluangkan masa bersama..

esok jugalah family day untuk staff kat opis.. semoga semua nyer berjalan dengan lancar dan aman.. kepada teman-teman opis aku yang g family day tu harap-harap dapat lah bawa balik hadiah yang lumayan.. he.he..he… sorry bro.. gua tak dapat join.. ada misi yang lain..

teman-teman yang akan menjalani kursus bersamaku di kl, nantikan ketibaan aku kat sana.. kita sembang puas-puas.. makan puas-puas.. tapi kursus tetap kursus.. dan teman-teman aku yang berada di kl akan aku cuba untuk bertemu dengan keterbatasan masa yang ada…

jumpa di sana...