apa yang saya lihat tak semestinya betul.. apa yang saya dengar tak semestinya tepat.. apa yang saya tulis tak semestinya benar..
habis tu..! kalau tahu saya salah kenapa tak nak tegur?

YouTube : [search] juzailialias

juzailialias@yahoo.com.my


31 Oktober 2009

bulan oh bulan….

cerita pasal bulan.. satu keajaiban telah berlaku di muka bumi, satu garisan bulatan cam pelangi.. kalau sapa2 dapat tengok real sure terpegun dengan kuasa yang maha esa.. aku di beritahu oleh en hasbie sejurus aku baru balik bershoping barang2 dapur, dia call aku dia kata "lie tengok bulan.." aku dalam hati terdetik kenapa pulak nak tengok bulan..? teringat lak kat si benai.. dia kata kalau rindu tengok bulan.. rindu ker..??. lepas tu macam2 lah panggilan tepon dari sedara mara serta sahabat2.. termasuk satu sms yang menarik minat aku..

[dah tido ke? g keluar tengok bulan pelik. rabu lepas matahari jadi camtu]

apa lagi mulalah operasi mengambil gambar dengan pelbagai sudut.. mula2 tu memang tak nampak apa2.. dari camera henset sampailah camera digital.. en hasbie sempat gak singgah kat umah aku on the way dia balik dari kedai, tengok aku ambil gambar.. sempat gak lah borak2 kejab.. lepas dia balik tu, aku cam tak puas hati jer dengan hasil gambar tu.. cam biasa jer… aku try adjust pakai “nignt scene” dan hasil nya…

tanpa "nignt scene"


"nignt scene"

NOTA KAKI KUKU KAKAK KU KAKU : KALAU GUNA SLR SURE GAMBAR LAGI CANTIK… "ada sesiapa nak sponsor..??"