apa yang saya lihat tak semestinya betul.. apa yang saya dengar tak semestinya tepat.. apa yang saya tulis tak semestinya benar..
habis tu..! kalau tahu saya salah kenapa tak nak tegur?

YouTube : [search] juzailialias

juzailialias@yahoo.com.my


24 Disember 2008

adjust opis

wah.. pagi2 lagi minah dua orang kat opis tu dah pakai seluar... yang akaak sorang ni dah pakai baju kurung yang agak lama katanyer.. bajet nak kemas2 opis.. tiba2 datang minah sorang nie pakai baju kurung..? bila dia tahu ada operasi nak kemas2 opis terus dia balik tukar uniform..

alang2 dia nak balik umah tukar uniform aku suruh lah dia singgah kat umah aku ambil langsir untuk digantung kat opis nie.. kira2 langsir tahun baru.. langsir nie cik jah yang jahit tau..

nak dijadikan cerita pagi nie tak de orang jantan kat opis.. aku jer yang tinggal.. so, aku lah yang jadi mangsa tukang gantung langsir ni.. macam2 cara nak gantung langsir nie supaya tidak merosakan dinding.. orang jantan lain dok sibok masuk meeting dan ada bercuti.. kadang2 tu senang sikit kerja kalau tak de ramai orang.. kalau tak, akan ada ramai mando dari pekerja..

kira2 nie lah hasil langsir itu setelah dipasang.. cantikk tak..? cantikkkk khan.. ala2 deko bersama zali.. khuawaa.. khuawaa.. khuawaa..

aper macam blogger...? ok tak topik hari ini..? ok khan...