apa yang saya lihat tak semestinya betul.. apa yang saya dengar tak semestinya tepat.. apa yang saya tulis tak semestinya benar..
habis tu..! kalau tahu saya salah kenapa tak nak tegur?

YouTube : [search] juzailialias

juzailialias@yahoo.com.my


23 Disember 2008

bantal

hum... ngantuk!! rasa macam nak tidoo ajer. tapi kalau ada bantal sure lena nie.. he.he..he... semejak dua mejak ni lena aku tido.. mahu tak lena barang yang idamkan dah dapat beli.. apa benda tu yer..? erm.. dunia tanpa sempadan.. + - barang elektrik cik jah pun ada.. teruslah lena... tapi mungkin lepas nie masa tido aku pun akan berkurangan..

oleh sebab itu, bantal penting bagi aku untuk mendapatkan tido yang berkualiti.. bagaimana dengan anda..? perlukah bantal untuk tido? atau sekadar berbantalkan lengan.. tapi harus diingat kalau berbantalkan lengan bahaya.. takut-takut lengan pulak berpeta.. he.he..he...

erm.. aku ada beberapa pendapat mengenai bantal itu pun aku ambil dari beberapa sumber yang agak-agak boleh dipercayai.. mari kita semak kita nie berada di kategori perwatakan yang mana..?

Memeluk Bantal
Mereka yang suka memeluk bantal biasanya berjiwa seni. Mereka mempunyai penghargaan yang tinggi terhadap lukisan, muzik dan sastera. Perasaan mereka halus dan jiwa mereka romantik. Kadangkala ada yang boleh membaca peristiwa yang akan berlaku melalui mimpi. Mereka juga sangat prihatin terhadap kesusilaan.

Menggunakan Banyak Bantal
Mereka biasanya kurang kenyakinan. Dalam kehidupan seharian mereka memerlukan banyak pendamping. Mereka jarang membuat keputusan sendiri, sebaliknya mendapatkan pandangan orang lain.

Tidur Dengan Satu Bantal
Mereka bukan jenis mengada-ngada dan boleh menerima keadaan seadanya. Mereka juga membuat keputusan berdasarkan fikiran dan bukan nafsu semata-mata.

Meletakkan Bantal Di Bawah Kaki
Mereka mempunyai sifat kurang baik. Mereka jarang bergaul dgn org ramai, malah kaku dalam pergaulan. Ini menyebabkan mereka cenderung bersifat egois. Mereka juga gemar menempuh jalan pintas untuk mencapai cita2. Mereka tdk suka berusaha.

Tidur tanpa Bantal
Mereka memiliki sifat percaya diri yang sangat tinggi. Kadangkala sifat percaya diri ini akhirnya akan membawa kepada sifat ego.

.

..

.

.

..

.

Tidak punya bantal

Kasihan betul... pergi kedai belilah satu



apa macam..? dah dapat tahu perwatakan anda..?