apa yang saya lihat tak semestinya betul.. apa yang saya dengar tak semestinya tepat.. apa yang saya tulis tak semestinya benar..
habis tu..! kalau tahu saya salah kenapa tak nak tegur?

YouTube : [search] juzailialias

juzailialias@yahoo.com.my


10 Januari 2009

inovasi dan rekacipta

pameran ini berlangsung di dewan konvensyen pekan, anjuran giatmara malaysia.. maka, berhimpunlah projek-projek yang boleh dikomersialkan kat sini.. apa yang menarik..?

erm.. biasa ajer.. cuma bila tengok-tengok tu rasa cam 'pandai gak orang melayu reka benda yang canggih'.. kadang-kadang tu aku kesian gak bila kita cipta satu-satu benda baru then lepas tu ada pulak yang ciplak idea, pastu adjust-adjust sikit then dah jadi hakcipta dia pulak..
mamat mana pulak ni..?

actually pameran nie start hari rabu lepas lagi.. cuma aku tak berkesempatan nak g. hari nie jer aku ada masa.. so, aku dan cik jah pagi-pagi lagi dah g sana.. aku g sana pun dengan satu tujuan untuk jumpa en. am, semalam aku dah jumpa dia tapi tak sempat nak borak panjang.

kebetulan ada pulak giat bahagian jahit menjahit. jadi, aku tinggalkan ajer cik jah dengan dunia dia... aku terus mencari tapak giat mara petaling jaya utara. nun nampak en. am dok tersenyum.. belagak siut! he.he..he... (sori en. am) tapi aku tak ambil ati pun.. dah kenal..

aku lah amrullah.. amboi buat2 tak kenal pulak ko..!

sempat gak aku snap gambor dia.. biasa lah gambo curi.. tu memang hobi aku.. lama gak aku borak-borak ngan dia.. tapi aku memang minta maaf banyak-banyak tak dapat layan dia macam mana dia layan aku bila aku g kursus kat kl.. sebok.. buzy.. sesangat aku.. tak kena masa dia datang.. i'm sori en. amrullah...