apa yang saya lihat tak semestinya betul.. apa yang saya dengar tak semestinya tepat.. apa yang saya tulis tak semestinya benar..
habis tu..! kalau tahu saya salah kenapa tak nak tegur?

YouTube : [search] juzailialias

juzailialias@yahoo.com.my


17 Januari 2009

i'm sorry..

salam kepada semua blogger..
.
terlebih dahulu aku m'gucapkan berbanyak-banyak terima kasih kerana sudi singgah ke blog aku ini (tiba-tiba ajer ramai tetamu kat blog aku ni, semejak dua mejak nie).. atas nasihat orang-orang tertentu.. aku terpaksa menutup ruangan komen pada blog ini... kerana ada di antara pembaca-pembaca blogger yang telah menggunakan bahasa-bahasa yang kurang sopan ketika memberi komen dan berbalas komen (ala-ala forum).. kalau nak berbalas komen gi je lah kat YM tu.. aku hargai apa yang korang nak komen tapi biarlah mengunakan bahasa yang cukup sopan, kalau tak pun letak ajer tanda nie.. **_^$#&*... walau bagaimana pun bukan lah salah untuk korang komen atau berforum (nanti aku akan usahakan ruangan berforum).. tapi, buat masa nie.. sila lah hantar komen-komen anda melalui SMS.. taip SMS_KOMEN dan hantar ke sana.....
.
* datang tak di jemput, pergi tidak di halau..