apa yang saya lihat tak semestinya betul.. apa yang saya dengar tak semestinya tepat.. apa yang saya tulis tak semestinya benar..
habis tu..! kalau tahu saya salah kenapa tak nak tegur?

YouTube : [search] juzailialias

juzailialias@yahoo.com.my


15 Januari 2009

pink vs blue

apa yang pink..? apa yang blue..?
actually hari nie ada boria kat opis aku.. terdapat 2 puak iaitu puak merah jambu dan puak biru… terdapat tiga orang satu puak.. nak tengok tak geng puak merah jambu a.k.a pink…?
.
calon pertama… mrs. roswati baba
.
calon kedua… mrs. norajilah mohamad nor
.
calon ketiga dan satu-satunya calon lelaki… mr. azmi majid
.
hum.. manakala geng puak blue, kalau korg nak tahu semua geng jantan.. no more wanita dalam geng ni.. actually, geng nie dapat sponser sempena majlis konvokesyen ke 14, last year.. nak tengok tak geng puak biru a.k.a blue…?
.
calon pertama… mr. mohd azmi masod
.
calon kedua… mr. zulfahmi abu bakar
.
calon ketiga… mr. juzaili alias
.
erm.. kejadian ini hanya satu kebetulan.. bukan betul-betul di rancang.. so, maybe satu hari nanti unit aku akan mencipta satu konsep pakaian yang sesuai di pakai oleh semua kakitangan seunit.. maka, tiada lagi puak dan boleh merapatkan lagi sillatulrahim sesama kita..
.
akhir kata dari aku yang cukup perihatin terhadap sekeliling… jaga-jaga, jangan biarkan diri anda terkena lensa aku.. kalau tak…?
.

cam telor nie lah.. opss!! dah pecah…