apa yang saya lihat tak semestinya betul.. apa yang saya dengar tak semestinya tepat.. apa yang saya tulis tak semestinya benar..
habis tu..! kalau tahu saya salah kenapa tak nak tegur?

YouTube : [search] juzailialias

juzailialias@yahoo.com.my


20 Mei 2009

kesan dari perkelahan

beberapa hari yang berlalu setelah gi berkelah terdapat beberapa kesan positif dan negatif.. antara kesan positif yang boleh dibanggakan iaitu dapat menambahkan ikatan silaturrahim antara kami.. sebelum nie pun dah ok.. cuma bila gi nie, macam lebih sikit mesranya.. lagi satu boleh lah kita plan lain kali untuk gi mana2 lagi dengan lebih teratur..

kesan negatif yang timbul adalah… keadaan wajah aku.. mula-mula hitam… tiba-tiba mengelupas… bersalin kulit… hishh nasib baik tak sakit.. tapi tak lah smart lagi, bila orang tengok!!!.. pagi nie rasa cam malas jer nak masuk opis, tapi tak kan bersalin kulit nak ambil mc.. buat habis kertas mc doctor ajer.. jadi hari ini, aku gi opis nampak cam alim sikit lah pakai kopiah hitam.. padahal nak cover kepala yang mengelupas tu…

actually, aku nie dah lama sangat *makan tahun tak gi mandi kat tempat2 seumpama itu ( laut, sungai, air terjun, kolam dan etc ), jadi aku terlupa tentang “sun burn”.. so, aku tak lah prepair apa2 untuk protect kulit aku yang putih gebu nie!!! jadi…. jadi macam nie lah!!! wahaaaa!!!!