apa yang saya lihat tak semestinya betul.. apa yang saya dengar tak semestinya tepat.. apa yang saya tulis tak semestinya benar..
habis tu..! kalau tahu saya salah kenapa tak nak tegur?

YouTube : [search] juzailialias

juzailialias@yahoo.com.my


11 Mei 2009

le tour de cameron highland ( 8 - 10 mei 09 )

malas nak bercerita... tengok ajer lah gambar nie yer... kalau berceritakan sure ramai yang nak mengikuti percutian aku lepas nie... *kena buat pakej perlancongan

bukan x nak ajak.. tapi.. x kan nak bawak semua sekali...
bukan x nak bawa balik strawberry.. aku x de kebun kat sana...
bukan x nak bawa balik teh.. aku x de ladang kat sana...

cuma aku adalah bawa sikit.. ciput.. dan sapa dapat, kira all right lah kan.. yang x dapat i'm sorry !!

peserta untuk percutian kali ini 3 hari 2 malam

kebetulan pasar malam 2 hari berturut2 masa kami di sana.. best gak! one malaysia + bangla + indon

kebun bunga, strawberry, cactus.. macam2 ada..

ladang teh yang bukan kepunyaanku tapi harta BOH !!

taman rama2 yang penuh dengan serangga dan spesis2 seumpamanya

antara gambar2 yang dapat dipaparkan.. sebenarnyer banyak lagi tapi.. x kan nak letak semuakan.. nanti berasap pulak org2 tertentu!!