apa yang saya lihat tak semestinya betul.. apa yang saya dengar tak semestinya tepat.. apa yang saya tulis tak semestinya benar..
habis tu..! kalau tahu saya salah kenapa tak nak tegur?

YouTube : [search] juzailialias

juzailialias@yahoo.com.my


14 Januari 2010

jalan-jalan cari makan

makan tengahari @rasa mesra, pekan.. siapa yang belanje yer..??? aku ke..? x lah, aku tukang bayar jer.. pakai duet friends semester lepas.. ada baki lagi… banyak nyer keuntungan…!! bukan untunglah tapi sekadar imbuhan untuk petugas2 yang telah menjayakan ‘friends’ edisi jul-dis 2010..

dapat jadi a.j.k cam nie best gak.. penat lelah apa yang diusahakan dapat gak imbuhan.. yer tak.. x lah nampak kerja amal ajer.. x dapat apa2 pun.. dah lah kerja yang sampingan ini mengalahkan kerja hakiki..

opss dah lah cerita pasal kerja yer.. nie nak cerita pasal makan2 nie… harga makanan RM220.00 macam2 lauk pauk ada.. sedap.. makan lak dalam 10 orang.. ada ikan ada ayam ada udang dan macam2 lagi…

nota kaki kanan dan kiri :- maria tengku sabri datang lah join makan kat sini…