apa yang saya lihat tak semestinya betul.. apa yang saya dengar tak semestinya tepat.. apa yang saya tulis tak semestinya benar..
habis tu..! kalau tahu saya salah kenapa tak nak tegur?

YouTube : [search] juzailialias

juzailialias@yahoo.com.my


08 Januari 2010

minggu pertama di tahun 2010


wah..! tahun baru… setelah bercerita tentang opiss, nie nak lak cerita tentang kehidupan di luar waktu pejabat.. hum.. banyak gak benda2 yang berlaku di luar waktu opis seminggu nie..


pertama :- line internet streamyx dah pasang kat umah aku.. so.. selamat tinggal berukband…


kedua :- aku beli cicaktop part 2 untuk cik jah.. lepas nie cik jah online ajer lah.. en nash jual 2nd hand..


ketiga :- aku gi minum naik kereta baru beli oleh 2 orang teman yang berlainan… erm.. thanks


nota kaki kanan dan kiri :- semoga tahun baru ini akan membuka lebih banyak pintu2 rezeki untuk aku dan teman2..