apa yang saya lihat tak semestinya betul.. apa yang saya dengar tak semestinya tepat.. apa yang saya tulis tak semestinya benar..
habis tu..! kalau tahu saya salah kenapa tak nak tegur?

YouTube : [search] juzailialias

juzailialias@yahoo.com.my


12 Januari 2010

@pengajian am


semalam 1 jam hari nie 2 jam...


begitulah masa yang aku ambil untuk menyesuaikan diri di ruang kerja yang baru.. bukan pindah kerja tapi suasana kerja..


sejam semalam.. tanpa cicaktop aku… memang membosankan.. tapi hari ni 2 jam bersama cicaktop, aku cukup bahagia…


aku perlu berusaha untuk menyesuaikan diri dengan cepat, sebabnya banyak lagi kerja2 lain yang perlu aku buat selain menyesuaikan diri..


Joget Pengajian Am

Melenggang hai
Melenggang dengan tari lenggang
Kalau baik hati
Nanti orang pun sayang

Dari Senibina
Ke Pengajian Am
Singgah di tandas cucilah tangan
Kami ucapkan selamat datang
Apa yang kurang dicaci jangan

Melenggang hai melenggang
Dengan tari lenggang
Kalau baik hati
Nanti orang pun sayang

Pukullah gendang
Hai kulit kerbau
Dalam majlis tari menari
Sayalah ini tuan hamba hoi datang merantau
Mengharap belas orang di sini

Melenggang hai melenggang
Dengan tari lenggang
Kalau baik hati
Nanti orang pun sayang

Pengajian Am aman sentosa
Kaya dengan barang dan alatan
Niat di hati tuan hamba hoi nak buat jasa
Mudah-mudahan Tuhan kabulkan...

Melenggang hai melenggang
Dengan tari lenggang
Kalau baik hati
Nanti orang pun sayang


nota kaki kanan dan kiri :- saya datang melenggang jer seminggu dua nie..