apa yang saya lihat tak semestinya betul.. apa yang saya dengar tak semestinya tepat.. apa yang saya tulis tak semestinya benar..
habis tu..! kalau tahu saya salah kenapa tak nak tegur?

YouTube : [search] juzailialias

juzailialias@yahoo.com.my


20 Mac 2009

activity week (16-20mac09)

sepanjang minggu nie intitusi tempat aku bekerja telah mengadakan minggu aktiviti untuk student2.. terdapat beberapa aktiviti yang telah dijalankan mengikut jadual antaranya
.
.
+ senaman pagi *ala2 berirama (aku join gak)

+ gotong royong * 5S (aku buat tak tahu jer..)

+ sukaneka * terompah gergasi, tarik tali bla.. bla.. (aku tengok dari opiz ajer)
+ persembahan kebudayaan *berdikir studen aku (aku aktive sikit ajer)
+ kuiz kenegaraan *jawab jgn x jawab (aku x tahu pun sapa yang join..)

+ bacaan yassin *kenalah gi (dah lah baca jarang2)
+ ceramah *bagi hj ahmad handle (aku berkaraoke..)

. ada sorang lagi yang x sempat aku nak ambil gambar curi, en hasbie *bukan nama sebenar
.
actually, minggu nie gak sahabat2 aku g interview.. dan macam2 lah yang x puashati... ganggu gak mood aku nak join minggu xtvt nie.. so, tu yang aku buat tak tahu tu, tambahan pulak minggu nie lak nak hantar soalan final kat hQ.. semua buat dalam keadaan kelam kabut.. dah lah, ada pulak intitusi yang hantar soalan alacarte *ala kadar ajer.. mahu x hangin aku...

.
*ada 1set gambar lagi yang nak aku letak.. (wajah2 x join minggu xtvt) tapi.. dah kena sabotaj..! gambar tu dah hilang dari simpanan...