apa yang saya lihat tak semestinya betul.. apa yang saya dengar tak semestinya tepat.. apa yang saya tulis tak semestinya benar..
habis tu..! kalau tahu saya salah kenapa tak nak tegur?

YouTube : [search] juzailialias

juzailialias@yahoo.com.my


25 Mac 2009

brother baju kuning

hari nie aku keluar g pekan ngan cikjah.. tujuan utama aku nak g pejabat pos.. kebetulan hari ni luqman x dtg umah sebab ayah dia baru balik dari "oversea" *bertugas maka mama luqman telah mengambil cuti selama 3 hari bermula isnin lepas sampai lah hari ini.. *meraikan abgnya yang baru balik bertugas..
.
berbalik pada cerita pejabat pos.. kami g pada waktu tengahari. menurut aku, x lah ramai orang kan.. sebab aku bajet waktu tengahari ini lah waktu yang sesuai, sebab nak keluar opis pun x yah sign, lagi satu waktu nie sure ramai yang sedang melantak.. jadi pejabat pos agak kosong lah... ternyata ramalan ku tidak benar.. ramai gak orang kat pejabat pos nie.. hum.. ambil nombor pun kena tunggu sampai 15 org lagi..
.
tabiat aku bukan boleh menunggu lama2, kalau x buat sesuatu x sah.. jadi aku mengeluarkan tepon bimbit aku dan aku telah menjumpa seorang yang membuat aku terfikir banyak benda.. cuba korg perhatikan brother baju kuning yang bertopi sebelah kanan gambar bawah nie.. erm.. sesuatu yang unik.. tentang dia yang membuatkan lensa kamera aku berkenan sangat kat brother ni.. apa yer..??
. bang tengah garu apa tu... gatal tengkuk ke menunggu.. ?
.
kalau korg nak tahu apa yang unik sangat tentang brother baju kuning tu, korg kena lah tengok gambar seterusnya kat bawah ni.. tapi relax lah dulu.. aku nak minta maaf banyak2 kat brother nie kalau dia terbaca apa yang aku tulis ni.. sebab aku rasa dia lah yang paling unik sekali kerana memiliki sesuatu yang lain dari org lain kat situ. tapi kalau kat kl berlambak org macam tu.. ni korang tengok sendiri apa yang uniknya..
.
ekor beb.. ada ekor.. siap jalin lagi rambut bro.. ni.
.
* aku jealous giler tengok rambut mamat tu.. sebab aku x de rambut.. tapi bila fikir2 sesuaikah lagi rambut sebegitu pada masa sekarang dengan usia yang di miliki... fikir2 kan lah..