apa yang saya lihat tak semestinya betul.. apa yang saya dengar tak semestinya tepat.. apa yang saya tulis tak semestinya benar..
habis tu..! kalau tahu saya salah kenapa tak nak tegur?

YouTube : [search] juzailialias

juzailialias@yahoo.com.my


15 Mac 2009

gambarku akan dilukis percuma

mula-mula nak ucap thanks banyok..banyok...banyok.... sebab gambar aku menjadi peserta yang bertuah untuk dipotretkan oleh teamkreatif.
.
erm.. awal tahun nie adalah aku dok godek2, blog2 dan website kawan dan kawan atas kawan atas kawan atas kawan..... terjumpa satu blog yang menawarkan diri untuk melukis potret atau karikatur.. maka aku apply jer.. sebab free...
.
menurut pemilik blog atau lebih tepat lagi orang kuat teamkreatif nie akan memilih 30 gambar sahaja yang akan dilukis.. check punya check ada gak gambar aku terselit.. ok lah kira berjayalah gambar aku akan dilukis..
.
thanks sekali lagi kerana telah memilih gambar aku tu.. gud luck untuk teamkreatif dalam menyediakan gambar2 yang telah dipilih oleh mereka.. rasanya dalam perancangan gambar2 nie akan siap dalam 15/4/2009..
.
nak tengok ke gambar yang mereka pilih.. singgah lah ke link *dengan izin