apa yang saya lihat tak semestinya betul.. apa yang saya dengar tak semestinya tepat.. apa yang saya tulis tak semestinya benar..
habis tu..! kalau tahu saya salah kenapa tak nak tegur?

YouTube : [search] juzailialias

juzailialias@yahoo.com.my


01 Mac 2009

nenas oh nenas...

terima kasih.. terima kasih... terima kasih....

teman aku
katanya.. akan menjadi bila di tanam kepala nenasnya...
katanya lah...

cik jah pulak
katanya.. tak boleh tanam, jadi abg lah yang kena tanam...
katanya lah...

aku pulak
katanya.. nantilah, bila ada masa. aku tanam..
katanya lah...

cik jah pulak
katanya.. tak kan nak biar berbuah, baru nak tanam...
katanya lah...

aku pulak tak terkata bila kena perli macam tu...
jadi malam ni gak aku g ambil cangkul terus tanam...

moral of the story : kerja mudah jangan lah tangguh.. nanti lupa..