apa yang saya lihat tak semestinya betul.. apa yang saya dengar tak semestinya tepat.. apa yang saya tulis tak semestinya benar..
habis tu..! kalau tahu saya salah kenapa tak nak tegur?

YouTube : [search] juzailialias

juzailialias@yahoo.com.my


27 Mac 2009

masa untuk bumi

* selamatkan bumi kita *

earth hour merupakan program sedunia.. progaram ini adalah bertujuan untuk menentang pemanasan global yang telah mengakibatkan perubahan cuaca bumi yang menjadi semakin tidak menentu. kempen ini telah dijalankan oleh penduduk dunia sejak beberapa tahun kebelakangan ini dengan memilih hari sabtu pada minggu akhir bulan mac, maka tarikh kempen pada tahun ini jatuh pada 28 mac 2009. kalau tak silap aku Universiti Sains Malaysia (USM) telah menjalankan kempen ini tahun lepas.. syabas kerana keperihatinan. oleh sebab itu ,marilah kita bersama2 menjalankan kempen ini bagi menyokong tindakan penjimatan tenaga untuk generasi akan datang..