apa yang saya lihat tak semestinya betul.. apa yang saya dengar tak semestinya tepat.. apa yang saya tulis tak semestinya benar..
habis tu..! kalau tahu saya salah kenapa tak nak tegur?

YouTube : [search] juzailialias

juzailialias@yahoo.com.my


17 Oktober 2009

cicaktop meragam.!!

latop aku jem!!! nak format semua sekali termasuklah data2 yang ada.. nak buat partion baru.. sebabnya.. berat ya amat..!! nak menaip pun sempat boleh borak2 lagi baru timbul huruf.. nampak cam tak caya jer kan tapi tu lah hakikat yang kena terima.. dah 5 tahun dah cicaktop nie.. banyak berjasa terutama untuk ikm.. sebab selama aku kerja kat ikm ni.. nie lah computer yang aku pakai..

setelah 2 hari aku guna perisian window 7 ternyata cicaktop ku ini tidak mampu untuk tanggung grafik yang cukup untuk kerja2 seharian… so, kembali kepada asal.. window xp.. hum sekarang nie tempoh percubaan.. sebab semuanya aku format termasuklah data2 yang ada kat dalam ni.. tapi aku rasa masih lagi x sama cam dulu2.. masih lagi heng sini sana.. hum.. biar lah test sehari dua nie.. kalau sama gak kena lah cari alternatif lain.. tambah apa2 yang patut or buat apa2 yang patut..

terima kasih diucapkan kepada sdra fahmi kerana bersusah payah dan bertungkus lumus mengodek2 latop aku nie.. walaupun dengan kesebokan 5S, “fahmi nak ni… fahmi nak tu…” sabor2 lah yer en fahmi..

hari ni aku gi opis.. orang lain yang beragama hindu dok sebok2 beraya deepavali.. aku gi opis.. bukan apa, sajer2 nak kemas2 sikit opis tu dan menyiapkan gambar friends.. oh yer.. pn wan pun ada gak datang sebab nak siapkan fail 5S dia.. opss bukan aku ngan pn wan ajer datang tau… tak mau.. tak mau.. tak mau gossip.. en hasbie pun datang gak.. dia sempat gak tengok cicaktop aku nie.. hum.. macam2 idea dia bagi kena itu lah.. kena ini lah.. last2 aku bagi kat dia pulak, minta oter mana2 yang patut.. kalau rasa2 nak godek semua sekali pun x pe.. sebab data2 tu pun dah tak de…

terima kasih diucapkan kepada sdra mohd hasbie sebab bersusah payah membawa balik latop aku nie untuk di transformasi kan.. hehe… thanks… masa ku dok menaip nie semua dah settel.. hope bertahan lah untuk jangka masa yang panjang.. oh yer mana2 program yang x de lagi tu aku akan menyusahkan en fahmi pula senin nie yer… tunggu….!!

NOTA KAKI KUKU KAKAK KU KAKU : TU LAH.. ORANG SURUH BELAJAR FORMAT KOMPUTER KO MAIN2 EN ZALI.. NIE DAH MENYUSAHKAN ORANG PULAK.. HUM.. NASIB BAIK DAPAT SAHABAT CAM MEREKA2 TU, BOLEH AJER BAWAK NOLONG. KALAU TAK.. HANTAR KEDAI LAH….